onsdag 9. mai 2012

Mai - inspirert av Dagdrømmeren

Hei kjære dere!

Fikk i dag lyst til å starte en ny greie her på bloggen. Hver måned vil jeg presentere en fin blogg som jeg blir inspirert av. 

I mai blir jeg inspirert av nydelige Tonje med den like nydelige bloggen dagdrømmeren 

Tonje viser noen vakre og inspirerende bilder av hjemmet sitt i Sandnes, både innendørs og utendørs. 
Hun har en gjennomført og smakfull stil som jeg personlig liker veldig godt. 

I tillegg til å vise flotte bilder, skriver hun gode og reflekterende innlegg. Hun deler tanker og refleksjoner om både hjem, hverdagsliv og mammarollen.

Tonje virker på meg som en jente som er raus, hjertevarm, glad i de hun har rundt seg, vakker, stilbevisst, reflekterende, smart og omsorgsfull. 

(Her er noen bilder fra bloggen, med tillatelse fra Tonje)




Vakker jente! :)


5 kjappe spørsmål med Tonje:



1. Beskriv interiørstilen din med 3 ord:
Enkelt, minimalistisk med romantiske innslag.

2. Hva eller hvem inspirerer deg?
Jeg inspireres av så mangt. Naturen. Musikk. Mennesker. Foto. Blogger. Interiørmagasiner. Kunst. Dikt. mm

3.Hva er din favorittfarge?
 Favorittfargen min er nok hvitt. Men jeg er også glad i de fleste farger. Akkurat nå er jeg helt forelsket i gull. 
 Særlig satt sammen med svart, mint og lyst tre.

4. Hvilken interiørting er din absolutte favoritt akkurat nå?
    Tine K glasskrukkene mine, for øyeblikket, tror jeg. Og den nye paljettputa i gull:)

5. Til hvilket land drømmer du om å reise?
    USA.



Ta en tur innom bloggen hennes og bli inspirert du også!!


Ønsker dere en fin onsdag videre.


Klem
Camilla

8 kommentarer:

  1. Enig med deg!! En vakker og inspirerende blogg!!
    Jeg er så heldig å ha truffet herlige Tonje på bloggtreff og vært hjemme i hennes nydelige hus!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. Flott blogg ja! Følger henne selv, masse nydelige bilder :)

    FIN kveld til deg! Klem Anine

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Camilla. Så gode ord du skriver om meg, Blir helt rørt, jeg! Har lagt ut link til innlegget i sidefeltet mitt under "takk til". Stor klem til deg du snille søte!!

    SvarSlett
  4. Helt enig, dette er en god blogg, tar turen innom rett som det er:)

    SvarSlett
  5. Veldig fine og inspirerende bilder. Så morsomt innslag.
    Gleder meg til å følge dette videre :)

    Gull, svart, mint og lyst tre.. Lekkert ja!

    KLEM

    SvarSlett
  6. Veldig enig med deg! Tonje har en superfin blogg! :)

    SvarSlett
  7. Ja, Tonje har et flott hjem og en nydelig blogg, og er en fin jente!
    Kjekt opplegg du har startet :)

    SvarSlett
  8. Så flott! Kjempefin blogg! Tonje er veldig koselig.
    Lekre bilder.
    ha en fin helg
    klem Hege

    SvarSlett