tirsdag 15. januar 2013

Nytt år og oreodessert

Hei hei!

Godt nyttår alle sammen! 

Nå er det en stund siden sist!! Jeg har manglet energi og lyst til å blogge, og det har egentlig vært litt godt med en pause. 

Håper dere som følger meg fremdeles henger med selv om jeg har vært fraværende en stund *smiler*

Jeg avsluttet forrige år med noe søtt og starter like så godt det nye året med det samme.

Denne tar ikke lang tid å lage, og den smaker himmelsk (synes jeg da).


Oreodessert med bringebær


Denne fine fjøla var jeg så heldig å vinne inne hos Siljes blogg


Oppskriften på denne oreodesserten fant jeg hos Trines matblogg og du finner den HER

Anbefales!

Ønsker deg som titter innom en fin uke.

Klem C




6 kommentarer:

  1. Den såg knallgode ut,godt med ein liten pause og så får ein nye ideer og slikt:)
    Koselig å følge deg på instagram og!

    Fine onsdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Koselig med innlegg fra deg igjen:)
    Godt med litt pause innimellom.
    Den desserten så innmari god ut.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Åååååh, don't do this to me, sprenggravid og godtesyk!! :P

    SvarSlett
  4. Lekkert! Takk for tipset :)
    god helg!
    Ingrid

    SvarSlett
  5. Den var nydelig!:)
    Fikk den servert hos Vibeke fra Bengtgården! Nam nam.
    Håper at alt står bare bra til med deg;)
    Klem Janne

    SvarSlett
  6. Handheld Surround Smart Speakers Products Some Useful information And Recommendations

    My blog post :: video to mp3

    SvarSlett

Jeg blir superglad for hyggelige kommentarer fra dere :)